Det tog visst lite tid

Ja, det tog lite tid igen för nästa inlägg.
 
Ja, det har hänt lite grejer.
Jag har gjort ordning huset inför julen, visst det är inte klart, behöver julpyntet hemifrån mig också :)
 
Men jag bor här på Skumpbacka nu :)
Betalade sista hyran idag och ska adressändra nu.
Okej efter att jag har hängt tvätten och startat en ny :)
 
Har massa att städa och fixa efter helgens bravader, hade Mickes kompisar över i lördags och bjöd på mat och killarna bjöd på livemusik :)
 
Både gubben och jag var jäkligt sega igår, låg mest på soffan och slöade och glodde på teven. Men vi tog även ett långt bad :)
VI har det jäkligt mysigt här hemma :)
 
Nu är det dags att starta med nästa uppgift här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0