Underbar måndag

Måndag morgon, och jag får sova hela dagen om jag vill ;) hehe
Det är väl det bästa med att jobba natten mellan söndag och måndag. 
Samt att tjäna lite pengar :)

Igår så jobbade jag först i kyrkan några timmar som gudstjänstvärd och sen skulle jag hem och sova. 
Den uppgiften gick inte så bra, men jag låg och vilade tills det var dags för jobbet. 

Vad ska jag göra senare idag?
Kanske gå ut och njuta regnet, kanske städa lite här hemma. Men jobbar jag inget inatt som kommer(man vet aldrig vad som kommer när man sover) så ska jag nog mysa i soffan med en underbar bok och tända lite ljus. 
Det var länge sen man hade den mysfaktorn här hemma ;) hehe

Nu säger jag godnatt, håller tummarna att jag somnar, för jag var lite klantig och drack en kopp kaffe vid sju :S
Men jag behövde en liten kick ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0