Städ-freak

Tisdag kväll och jag har planer på att sova tidigt ikväll. 
Vill få ordning på dygnet igen, det är ju nackdelen med att ha varit sjuk. 
Tänkte fortsätta städa här hemma imorgon om jag inte får jobba :)
Sen blir det soppbuffé i kyrkan på eftermiddagen med mormor. 

Vad ska jag berätta om dagen?
Jag har jobbat några timmar, slutade 13, men jag var SÅ uttråkad sen så jag hängde kvar en stund. Sen så hälsade jag på mormor och morfar och gick till urmakaren och fixade nytt batteri till morfars klocka och köpte massa blommor till mormor som vi ska plantera på gravarna imorgon hos morbror och mormors föräldrar. 

Sen så umgicks jag med Sandra innan hon skulle till jobbet, satt och tittade på årets deltagare av Bonde söker fru, kommer bonden Madeleine med så ska jag faktiskt titta i höst :) 
En störtskön kvinna. 

Sen så har jag städat här hemma, lagat lite mat och tittat på lite serier. 
En lugn tisdag kväll kan man säga. 
Skönt att vara hemma igen och få ordning på bygget. Jag behöver verkligen städa bort massa papper från köksbordet och damma bokhyllan. 
Samt avsluta tvättandet av fönstren :) 

Äsch nu ska jag försöka sova, känns som att det kommer ta lite tid idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0