Lugn och ro

Måndag natt och jag är så extremt trött att jag knappt orkar vara vaken längre. 
Men då jag har ett nattpass imorgon så vill jag sova så länge som möjligt imorgon och då hjälper det om man håller sig vaken extra länge inatt :)
Men det går inte så bra, mest med tanke på att jag knappt har sovit något på 2 nätter, men det är mitt eget fel :)
Men inatt sover jag gott iaf :)

Vad har jag gjort i helgen?
Bjudit Nicke på middag, firat lillebror som fyllde 18 och sen försökte ordna med fest och lite kul. 
Det slutade med att han gick hem för att han mådde dåligt, vilket var bra tänkt. Så jag fick stanna kvar på festen mest pga att Dessie ville vara kvar och lite grann jag också :)

Men nu tänker jag ge mig och sova istället, behöver min lilla skönhetssömn ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0