Kyrka och jobb

Torsdag kväll och jag är nojig, lite grann iaf. 
Imorgon så ska jag egentligen träffa ssk på Danielsgården för att fixa delegation för insulin och sond efter jobbet.
Men tyvärr kommer jag inte hinna med det då jag har massa annat planerat efter jobbet. 
Ska träffa mina kursdeltagare från kursen Kyrkokonst & bygdehistoria för att sätta upp utställningen. 
Sen så har jag tänkt ta en rask promenad tillbaka in till köpingen, vill bränna lite kalorier imorgon, för jag har nog lagt på mig en hel del de senaste dagarna. 
Speciellt då jag har varit så rastlös och uttråkad om dagarna. 

På lördag så har jag kyrkovärdskursen i Västland hela dagen. 
Sen så kanske det blir en liten fest på kvällssidan om jag orkar. 

Men nu ska jag sova så jag orkar med hela morgondagen :)

Längtar till nästa vecka då det är påskveckan och det är så mycket kyrkaktiviteter :D
Jag älskar kyrkan och dess gemenskap :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0