Kvoten

Torsdag kväll och jag går snart på ett till nattpass på jobbet :)
Det känns underbart att ha fått 3 nattpass den här veckan plus ett dagspass(tisdags). 

Sov extra länge idag, vilket har resulterat i att jag känner mig seg. 
Men det går över så fort jag kommer igång, hoppas jag iaf :)
Imorgon måste jag vända tillbaka dygnet lite grann igen, men inte så mycket då jag har gudstjänst på söndag morgon, som jag jobbar och sen på natten så har jag ett nattpass. 
Så nu håller vi tummarna att nästa vecka är lika fin på timmar så jag klarar kvoten för april månad också. 
Jag ska söka lite andra jobb samtidigt mest för säkerhet. 
Jag behöver något fast som ger mig en stadig inkomst. 

Ska man resa sig ur soffan kanske?!
Har inte bråttom precis med det kanske är dags ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0