Jobb?!

Tisdag kväll och gör mig redo för en god natts sömn :)
Har jobbat på morgonsidan och sen så har jag toppat Dessies hår, tagit en långpromenad till Ersta för en passionsandakt i Tolfta kyrka. 
Vandrade även hem, så jag har gått en hel del idag :)

Ska även göra det imorgon, det är skönt när man väl får upp tempot och jag behöver förbränna lite grann inför påskmiddagen på lördagen. Om jag inte jobbar så att säga :)
Jag hoppas att jag får något pass till imorgon så jag slipper gå och vänta. 

Men jag söker jobb samtidigt, mest för att jag verkligen behöver jobba arslet av mig nu så jag har råd att göra lite grejor :)

Nej, men nu är det dags att sova. 

Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0