Underbara vänner

Jag har helt enkelt underbara vänner. 
Här för någon vecka sen så hittade jag en chokladbit i kylen från Knutte, hon kände att jag behövde den efter min helg på jobbet :)
Nu när jag kom hem så hittade jag kanelbullar i kylen från Dessie, bara för att jag lånade ut lite pärlsocker till dem igår :)
Jag har det verkligen bra :)

Nu tänker jag sussa lite grann, imorgon är det en liten tur till stan för att vara med när Pelle får varorna första gången. 
Sen kan jag åka hem och bara slappa, har tänkt träna lite med Dessie då vi båda behöver röra på fläsket. 
Jag tror att jag snart går upp alla kilona jag förlorade om jag inte är försiktig. 
Så det gäller att äta med måtta nu och verkligen tänka på figuren :)

Äsch, nu säger TT godnatt iaf. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0