Tidigt avslut

Dags att säga godnatt, men jag har svårt att varva ner på 2 minuter. 
Idag fick jag börja tidigare och gå av lite tidigare, klockan 23. 
Skönt som fan. 
Hann prata med lite kompisar och slappna av lite grann. 
Testade en öl från Nils Oscar, Imperial Stout. Inte riktigt min grej, för mustig och helt enkelt lite för bitter. 
Så jag satsade på cola light och giant corn :)

Imorgon hjälper jag till med öppningen sen ska jag se till så jag sitter på tåget hem till 15-15.30. 
Har kyrkan med mormor imorgon att se framemot :)
Har längtat efter kyrkans lugnande effekt.
Sen blir det mys med Dessie resten av kvällen. 
Kanske lite middag med David om jag är välkommen ;)

Äsch, nu säger lilla TT godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0