Slöat

Ja, det blev en lång tupplur. 
Vaknade av att morbror som ringde, det var bäst att kliva upp och göra något nyttigt efter det. 
Jag pysslade med tavlan jag köpte när jag var till Sanna sist, sen diskade jag lite grann. 



Åt lite resten och myste ner mig i soffan med lite ljus och serier på telefonen. 

Klockan är tillräckligt mycket nu för att det ska vara okej att sova :)
Imorgon så blir det en promenad och sen lite jobb resten av helgen. 
Det är nog min sista helg på puben, jag hoppas det iaf. 
För TT är trött i kropp och själ just nu.
För en slags panikkänsla då jag tänker på jobb och det känns inte rätt. Så det är väl tur att jag sa upp mig ändå.

Nu säger vi god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0