Slö men full fart

Okej, jag är riktigt slö på att blogga nu förtiden.
Kanske blir bättre snart, då jag får lite mer fritid på morgonsidan.
Men jag är fortfarande trött utav om dagarna.
Jag höll på slita ihjäl mig ett tag upptäckte jag.
Men nu är jag tillbaka.
Jag har träffat mina tjejer dem här 2 dagarna och jag älskar närheten med dem.
Jag som alltid har varit lite anti mot kroppskontakt, har blivit riktigt kramig utav mig :)
Så en bra grej har det kommit ut slitgörat ;) hehe.

Idag har jag varit i Gävle största delen av dagen och myst med Sanna och bara tagit igen allt vi har missat.
Började med en lätt lunch på Brända bocken.
Sen så blev det dags att leta efter en tavla till mitt hem.
Jag lyckades även hitta en ny plånbok och väska, då min väska har börjat spruckit i botten. Sen så hade jag visst haft sönder plånboken också :(
Men jag hittade en vacker grå plånbok :)

Sen så shoppade jag en sopkorg till badrummet, det tog bara 10 månader innan jag fixade det :) hehe.
Har även köpt hem lite blåbärssylt och fläderblomssaft.

Sen så har jag tvättat alla mina kläder och plockat lite hemma.
Tog även mig till Brorsans för träffa David.
Jag saknar alla mina fjantar, jag träffar dem nästan aldrig längre.
Jag behöver kärleken från dem för att orka med dem där ytliga Uppsala-borna.

Nu tänker jag borsta tänderna och sen vill jag sova :)
Jag är fan slutkörd i både kropp och sinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0