Planer

Blogg appen har uppdaterats, vi håller tummarna att den här versionen är bra mycket bättre. 

Idag så körde jag på lite inventering och skrivit lite listor och mest tagit det lugnt. 
Vid 8 tiden så ville jag åka hem till familjen. 
Skulle hälsa på Mossi lite innan men tyvärr så sov han när jag kom till Brorsans.
Så jag gick till mamma med massa godis ;)
Syrran och hennes kille var där så det blev lite kortspel med familjen och blekning av mammas hår.

Nu ligger jag till sängs, jag slocknar ganska så snart. 
Imorgon är det tidigt frukost hos mormor och morfar. 
Sen lunch med Mossi vid 11.

Jag bjuder Sandra och Kalle på middag sen så tänker jag faktiskt bara njuta av en kväll i lugn och ro. 
Kanske ett efterlängtat bad :)
Tisdag så är det middag med syrran, lunchtiden tänkte jag spendera i stan på en tatuerings studio. 
Mest hälsa på en bekant och ta det lugnt.

Nu tänker jag faktiskt kasta in handduken och sova gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0