Fart på TT

Klockan är snart 3 och jag har fan hunnit med mera saker idag än jag har hunnit på 1 vecka tidigare :)

Jag har tagit en långpromenad på 45 minuter(klockan 9 imorse), sen följde jag med Dessie till veterinären med hennes katt, handlade lite mjölk efteråt. 
Sen blev det en tallrik gröt till frukost och sen ett underbart bubbelbad :)
Sen så lite fika på Royal med David och sen Thaimat med han och Robin. 

Just nu har jag ont i magen efter allt jag har ätit. 
Känner mig trött och jag fryser bara jag tänker på kylan utomhus. 
Min kropp har bestämt sig för att jag behöver vila upp mig, så jag blir snabbt trött och koncentrationen sjunker till noll så fort det har blivit lite för mycket. 

Så nu tänker jag njuta av en kopp te(fick från David) i min soffa och titta på lite How I meet your mother. 


Sen tänker jag ta en efterlängtade tupplur på soffan :D
Fick även smaka på thailändska frukter på Thai restaurangen, ser lite ut som potatisar men smakar som Litchi. 

Ikväll blir det en till långpromenad och kanske lite popcorn framför teven. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0