Ett beslut

Sitter på jobbet och dricker öl och leker med arbetsdatorn.
Har testat lite öl idag och jag kan säga så här, jag är VÄLDIGT varm i kroppen :)
Har testat Slottskällans Svart och nu smakar jag på CBC Classic Lager från Åbro's bryggeri i Sydafrika.
Vet inte riktigt om det är så lyckat att dricka öl på en måndag, helt själv.
Skulle behöva sällskap ;) hehe
 
Men jag kan inte få allt här i världen tyvärr.
Imorgon är jag FRI!!
Jag har nu lämnat över facklan till Pelle och på så vis så tänker jag sluta här i stan ganska så snart.
Jag höll på krascha rakt in i stor jäkla stenvägg och jag hade nog inte lyckats ta mig upp igen efter det.
Så jag bromsade fort som fan och bestämde mig för att inte titta bakåt.
Nu tänker jag fokusera på mig själv och försöka lista ut vad jag vill göra med mitt liv.
Vad kan jag tänka mig jobba med tills jag blir gammal?!
Det är nog det svåraste beslutet i hela världen just nu.
Men jag ska lösa det på något vis :)
 
Först och främst så ska jag ha en liten semester innan jag tar uti med livet och alla dessa val.
Men det blir att stanna kvar på jobbet ett tag till, kanske 1-2 veckor.
Men inte så extremt länge iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0