en del av bördan har släppt

Nu har en del av min börda släppt tack och lov.
Det kommer fortfarande vara mycket en tid framöver.
Men min framtid ser ljusare ut då mitt huvud snart kommer få ledigt.
 
Det första jag ska göra då är faktiskt att åka ner till stugan på obestämd tid.
Jag har varma kläder, vedkamin, el och frisk luft.
Vad mer kan jag begära?!
 
Jag tänker faktiskt då bada första gången i år och jag tänker fiska, ligga i soffan och slöa.
Kanske bli klar med min tavla som jag har arbetet med i snart 1år.
Läsa ut 3-4 böcker och kanske börja träna igen om jag har orken till det :)
 
Dricka en massa varm choklad och bara njuta av ledigheten.
 
Så är det någon som känner ett stort behov av TT-tid så får dem helt enkelt komma ner dit :)
 
Jag är glad, äntligen igen.
Jag är extremt tacksam för att jag har en sådan underbar familj som har orkat med mig och mina vänner är värda allt guld i världen och alla diamanter.
För jag hade inte överlevt utan dem.
 
Nu ska jag fortsätta med lite pappersarbete.
Sen är det dags för mig att jobba, men tack och lov inte förrän vid 16.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0