Dags att sova

Dags att sova lite grann. 
Har varit i kyrkan med mormor och tagit det lugnt och fått tillbaka lite av min styrka. 
Även om jag inte är återställd så mår jag lite bättre nu. 

Sen mötte jag Dessie för lite pys mys. 
Vi mumsade i oss lite mat på brorsans, delade en pizza. 
Hyrde sen 2 filmer, For a good time call... och Halo 4. 
Första filmen är hysteriskt rolig, sorgsen och helt enkelt underbar. 
Halo-spelen är ju mina favoriter så jag var ju bara tvungen att se filmen. 
Jag var lite besviken i början, men sen så lättade det efter tag.
Var lite svårt att hänga med hur dem tänkte. 

Imorgon blir det att hjälpa lilla Pelle Svanslös först, sen hoppar jag in och jobbar några timmar på eftermiddagen. 

Mot kvällen så har jag tänkt mysa med Knutte om hon är pigg på det. Tisdagen får jag nog ägna mig åt David och mormor. 
Tänkte hjälpa mormor med färgningen av hennes hår innan hon fyller 70 år näst nästa onsdag :)
Ska även baka något riktigt gott. 
Har inte bestämt mig för något än, men det kommer. 

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0