Bitter som fan just nu

Tillbaka hemma hos mig. 
Jag längtar till min plats och mitt hem. 
Jag behöver tiden för mig själv och ha möjligheten att göra som jag vill under den lilla fritiden jag har. 

Idag började jag tidigt och det blev en tung dag då hela min kropp skriker efter vila.
Speciellt huvudet, jag behöver koppla av och bara vara för mig själv. 
Jag längtar och drömmer efter att få slå av min telefon och bara skita i ALLT!!
Men dröm på för fan säger jag. 
Jag kan glömma det här med egen tid, det är meningen att man ska jobba arslet av sig varje vaken minut. 
Har fan inte ens njutit av en dusch på flera veckor. 
Visst duschar jag, men det ska gå fort och inte fan kan man skämma bort kroppen med massage eller något annat enkelt. 
Det tar för lång tid. 

Nej, jag mår inte bra av för mycket arbete. 
Speciellt då mitt huvud inte får vila längre. 

Nu tänker jag fan sova iaf!!
Och ja, jag är lite bitter just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0