Vikt och nedgång

Det blev ungefär 4,5km nyligen med mamma, Dessie och Molly :)
Känns skönt att kunna röra på sig så här mycket :)
Även om jag känner behovet att röra på mig mera under dagarna. 
Men det är bäst att göra allt i små skalor först :)

Imorgon bitti ska jag sätta igång Runkeeper direkt utanför porten. 
Då får vi se hur långt jag går på morgonsidan :)

Sen blir det en liten handling med mormor vid tolvtiden. 
Ska försöka hitta en present till henne också, inte svårt..."ironi".

På kvällen blir det promenad igen och sen lite bak med mamma inför mormors kalas :)

Jag ska väga mig imorgon, och börja sätta upp ett mål. 
Vill gärna gå ner lite mer i vikt, helst innan julen är här ;)

Nu säger jag godnatt iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0