Stan

Dags att sova för min del. 
Jag har varit på väg att skriva ett blogg inlägg flera gånger under dagen, men det har varit något hela tiden. 

Gick min lilla promenad imorse, sen så ringde jag lite samtal. 

Vid 2 tiden så tog jag tåget till stan, träffade Ali och umgicks med honom och åt massa mat som vanligt :)
Och hälsade på personalen. 

Efter mycket ringade och smsande på David så vaknade han till slut. 
Träffade honom 1-2 timmar bara, han hade lovat bort sig. 

Jag stannade kvar på Interpool med Ali och Sebbe. Spelade något spel och tittade på fotbollsmatchen. 

Kaklet på toaletterna på Interpool. 

Sen så åkte jag hemåt :)

Imorgon är en ny dag, det blir träning och bakning. Sen tvätta bort allt skittvätt jag har här hemma. 

Syrran och hennes kille kommer förbi på eftermiddagen. Ska agera frisör. 

Sen blir det promenad med mamma och förhoppningsvis så får jag en lugn kväll :)

Natti natti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0