Söndag

God förmiddag :)
Det är söndag och det betyder att jag har varit i kyrkan på gudstjänst. 
Idag tackade vi Gud för allt han har gett oss och hjälpt oss med. 
Karl-Erik har smyckat det så vackert. 

Efteråt blev det fika, även ett lotteri där Karl-Erik(en herre i församlingen) delade ut olika skördefrukter. 
Mormor vann en liten påse med morötter, lök och palsternacka. Då jag har planerat att koka soppa ikväll så fick jag dem :)
Här har vi 2 damer(vänstra och högra) som firades idag för sina sångröster och 60års medverkan i kyrkokören. Damen i mitten är en ny medlem i församlingen. 

Imorse blev det en promenad, kändes jobbigt först i början. Vill bara ge upp och gå hem, men lyckades fortsätta och blev lite piggare efter ett tag :)
Hade tänkt springa, men jag var verkligen inte på humör. 
Ordentligt med frost inatt. 

Nu tänkte jag börja bära ner massa kartonger till källaren och sen behöver jag nog dammsuga lite grann :)

Vackert höstväder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0