Serier

Jag trodde jag gjorde ett inlägg imorse, men glömde visst bort det. 

Idag blev det en seg start på dagen, men gjorde dem vanliga morgonrutinerna. 

Sen myste jag hemma i några timmar innan det var dags att börja tvätta. 
Såg filmen Pacific Rim, helt underbar. En film i min smak :)

Har börjar läsa lite grann igen, men det tar tid innan jag fixar att läsa dag och natt igen ;)

Lagade lite mat med Sandra och kikade på lite serier ihop. 
Vi har sen varit och hälsat på Knutte som är sjuk. 

Sen så såg vi första avsnittet från nya serien Black List :)
Den börjar imorgon på 3:an klockan 21, men den krockar med Shield-serien. 
Men Sandra kom på en bra lösning, tittar på Shield kl. 21 sen tar vi Black List direkt efter på TV3 Play :)
Jätte bra lösning om man frågar mig :D
För jag vill inte missa något av dem :(

Nu vill jag sova iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0