Mina kvällar

Jag har tedensen att skriva om kvällarna då dagen är till ända. 

Idag så har jag fixat lite hemma, tagit ett lång bad, broderat och läst en massa. 
En okej måndag enligt mig :)

Imorgon ska jag ta upp mina promenader igen, slöade en hel del förra veckan :)
Sen ska jag hjälpa Sandra, då hon pluggar inför teoriprovet till körkortet. 
Sen ska jag gå och visa mitt intresse för ett jobb. 
Ska även kika förbi på andra ställen samtidigt. 

Blir nog lite bakning på eftermiddagen :)
Kände mig sugen på att baka kanelbullar idag :)
Och nu på kvällen då Sandra och jag tittade på lite serier på teven så mumsade vi i oss sista bullarna hos henne :D
Så det är dags att göra lite nya då :)

Kvällen brukar bestå av lite broderi och teve tittande med gumman. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0