Lite mycket

Ja, idag har jag närmat mig 2mil på promenad fronten. 
Jag satte inte igång Runkeeper nu när jag gick med Knutte, men den vända är lite mer än 3,5km. 
Och tidigare idag så har jag 14,5km ungefär :)
Så jag börjar nog närma mig gränsen för hur mycket jag får gå :)
Måste sätta gränser i början så jag inte överanstränger mig. 
Har börjat stretcha ordentligt, bara för att förhindra skador. 

Imorgon blir det en tidig morgon för jag har en dejt med Erik och mormor då vi ska gå runt på marknaden vid 9 tiden :)

Sen vid 3 tiden så blir det en vända på marknaden med Knutte. 

Imorgon ska jag göra mig efterlängtade tomatsoppa till middag iaf :)

Nu säger jag godnatt, känns som att jag kommer få sova inatt :)

En idé inför halloween :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0