Funderingar

Vaknade till liv vid halv 5 av lilla Sanna i luren :)
Har myst med henne en liten stund här ikväll, har även hälsat på David och gänget på Brorsans. 
Men promenaden med mamma gick åt fanders då hon åkte på en huvudvärk från helvete. 
Så jag har suttit i min soffa den senaste timme och funderat på livet. 
Det hjälper inte att fundera märker jag. 
Men ikväll kan jag inte göra något åt det hela. 

Jag funderar om jag ska göra mig ordning för kvällen, är rätt så trött. 
Eller kommer jag vakna ännu tidigare imorgon då?!
Är lite fundersam på allt just nu.

Kanske ska söka lite jobb och ordna något innan veckan är slut?!
Eller ska jag hålla tummarna och hoppas att jag klarar mig med dem små marginalerna jag har?
Så extremt svårt ibland. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbar du inte kvar i Uppsala längre ?

Svar: Nej, jag sa upp mig då jag var väldigt när på att bli utbränd.
Tant Tessan

2013-10-01 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0