Första dagen

Det har hänt lite grejor sen frukosten :)
Jag tog min efterlängtade dusch, betalade en MASSA räkningar, ringde och sa upp premunationer(ursäkta stavningen) och sen vid kvart i 11 så blev jag hungrig igen. 

Bestämde mig för att äta TP's sallad(måste vara lite nyttig). 
Hälsade på mamma på jobbet, mötte mormor där också :)
Införskaffade mig nya kökshanddukar för 15kr :)

Sen handlade mormor och jag lite grann, en liten mini present till Dessie och sen en ny öppnare till vin och kapsyl. Och annat smått och gott. 

Sen så har jag varit snäll och färgat mormors hår :)

Nu tänker jag ta en lite tupplur på en timme innan det är dags att börja med ett av mina små projekt här hemma. 
Ska träffa David vid 5 och sen en liten promenad med mamma och Molly senare ikväll. 

Ska försöka hitta bra rutiner så man överlever denna tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0