Blind

Jag är blind på ena ögat till och från. 
Funderar om jag håller på att få ögoninflammation eller något liknande. 
Det svider och kliar som fan. 
Det hjälper inte att spola ögat heller. 

Så jag gråter mycket idag, men bara på ena ögat. 
Skönt drygt och väldigt irriterande då jag inte vill se ut som en mupp bland folk idag.
Men som jag har sagt förr, man kan inte få allt. 

Har gått min lilla morgonpromenad och ätit min gröt och duschat. 
Hela morgonrutinen är avklarad, känner mig trött och lite hängig nu däremot.
Men jag skulle behöva städa här hemma. 
Antingen städar jag heller så vänder jag mig om och sover någon timme...
Svårt val ;)

Nejdå, det är dumt att somna nu. 
Men känner man sig lite nere och irriterad så kan det bli lätt så. 

Nej, upp och hoppa och göra något vettigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0