Bättre för varje dag

Ännu en dag är över, nästan iaf. 

Idag har jag klippt morfar, hjälpt dem lite grann med städningen. Fixat lite i mitt gamla rum hos dem, men nu är det missens ;) haha. 

Sen har jag ätit mat med mamma och hjälpt henne med lite grejor i hennes förråd. 

Imorgon kväll och fram till på söndag så ska jag hjälpa Serdar med hans nya ställe i Söderfors. 

Kanske känner mig lite bättre efteråt, har slöat för länge nu :)

Saknar arbetskamraterna lite grann. 
Visst är det skönt att få ta det lugnt, men jag är så extremt uttråkad också. 
Mitt huvud mår bättre men allt är inte rätt. 
Men kommer inte bli bättre bara för att jag går hemma, jag måste arbeta bort det :) 
Eller hur man nu ska förklara :)

Ger upp för idag iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0