Back in business

I'm back. 

Det har inte varit så bra dagar, i fredags fick jag veta att min farmor hade gått bort. 
Jag vet exakt hur man gör vid sorg och vad som kan hända. 
Så jag ringde Knutte och bad henne vara med mig. 

Kom i säng vid 5 på morgon till lördagen, men mitt huvud ville inte sova. 

Igår så var vi i sommarstugan och fixade inför vintern. 
Det blev årets sista grill också :)


Sen tog jag det mest lugnt resten av kvällen. Låg i ett långt och hett bad för att få tillbaka värmen. Höll på somna där, men lyckades röra mig till soffan. 
Satt och tittade på lite film, men kröp i säng tidigt. 
Men fick ett mikrobesök av Dessie som kom med lite muffins :D

Nu är det dags att kliva upp och fixa mig inför kyrkan. 

Har lite ont i axeln efter allt bärande igår. 
Måste nog ta det lugnt ett tag. 
Fick en ny säng igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0