Trött och sent

Äntligen kan jag få sova i någorlunda lugn ro. 
Blev en konstig tvärvändning, jag var trött vid 21 och funderade på att krypa i säng. Men fick besök av Dessie, vilket ALLTID är välkommet :)
Men sen så kom en gammal barndomskamrat från grundskole-tiden. 
Har börjat jobba på köksvägen :)

Så det har hänt lite grejor, imorgon(eller senare idag) så blir det mys med mormor först och sen tänker jag ta en tupplur på soffan innan kvällens föreställning :)

Natti natti. 
Och jag vill be för alla människor som är behöver hjälp, en speciell bön går ut till tvåbarns pappan och hans son som tidigare ikväll blev knivskurna här i centrala Tierp. 
Hoppas dem kryar på sig och dem skyldiga hittas av polisen snarast så inga fler blir skadade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0