Sammanfattning

Back in business :)
Kände ett litet tvång efter Nickes besök :)

Vad har jag hittat på den senaste tiden?
Varit i kyrkan, tittat/lyssnat på Jacke Sjödin i kyrkan, umgåtts med mormor, Dessie och mamma. 
Pysslat MYCKET!!
Börjat lära mig dricka whisky, vilket går trögt ;)
Lärt mig lite nytt om mig själv, druckit flera liter te, bakat ca 2-3 sockerkakor och spelat bingo på Möbeln. 




Det har hänt grejor iaf, imorgon så har jag planerat att göra lite nytta utanför hemmet. 
På tisdag morgon/förmiddag så ska jag och Dessie gå på stickcafé på kyrkan med mormor :)
Måste hitta ett nytt hantverk snart, har verkligen inte långt kvar på broderiet nu :)
Sen så ska jag sy in kanterna på broderiet och ett annat gammalt broderi. Så man kan använda dem till julen :)

Nu tänker jag iaf sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0