Otur

Långpromenad, jobbsökningar, mini-träff av gamla arbetskamrater, fika med mamma, klippt syrran, haft lillebror på besök, tvättat massa tvätt, broderat och sen myst i soffan en stund :)
Så har min dag sett ut. 

Imorgon begraver vi farmor och det är inte något jag har sett framemot precis. 
Jag har på sätt och vis förnekat för mig själv att hon är borta. 
Imorgon så kommer det hela slå till och jag vet att jag kommer bli lamslagen. 
Har redan varit "borta" de senaste veckorna, i huvudet alltså. 

Tänker sova nu, eller försöka iaf. Så jag på något vis ser lite utvilad imorgon... 

Egentligen vill jag göra som strutsarna just nu, begrava huvudet mitt och bara gömma mig för omvärlden. 
Men jag har oturen och är människa...

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0