Lördagen är över

Lördagen for iväg, men jag har varit igång hela dagen med julpyssel. 
Först en sväng hemma hos mig, sen fixade jag lite grann hos mormor och morfar. 
Sen hjälptes molly och jag åt med resten hemma :)

Har myst i soffan ikväll med lite gott och zappade nästan sönder teven. 
Riktigt dåligt på teven enligt mig :)

Det blev en riktigt sen natt igår, gick av jobbet vid 2. Men stannade kvar och tjattrade med Reza ett tag.
Väl hemma så fick jag en jäkla energi och började byta gardiner i köket och annat :)

Bestämde mig vid 6 imorse att krypa i säng. 
Efter 4,5 timme så var det dags att börja göra nytta ;)

Så att jag är trött nu är ganska så förståligt :)

Imorgon blir det kyrkan och sen lite söndags shopping med mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0