Fredag är speciell

Fredag brukar betyda fest och fylla för många. 
För mig betyder det lite annat :)
Oftast känns det som helt vanligt dag, liknar dem andra dagarna jag har just nu. 
För det mesta så är det lugnt, men ibland tar jag kanske en öl eller två eller en liten whisky. 

Men idag var jag in till stan med morfar, akademiska sjukhuset för att vara lite mera exakt :)
Efteråt tog vi en fika, lite väl dyrt för att falla mig rätt i smaken ;)
Det tog en jäkla tid för taxin att komma till Tierp sen, väl hos mormor och morfar så slängde jag mig på mormors säng och stannade där i några timmar. Orkade inte kliva upp och gå hem förrän vid halv 6 :D haha. 

Sen blev det 45 minuters promenad med Dessie och sen middag i Söderfors hos Serdar med mamma :)

Har nu däremot jobbat lite mera på köksväggen :)
Men jag är så trött efter denna dag och den raska promenaden så jag tänker sova nu :)

Imorgon ska jag "låna" morfars lilla mini-stege och fortsätta med väggen, vill bli klar med utformningen i helgen :)
Tänkte måla i veckan och börja sätta upp tavlor sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0