Vet inte vad och hur

Min soffa är skön, måste bara meddela det :)

Idag blev det några timmar på jobbet, sen mumsade vi lite mat på Strutsen. Jag tog vegetariska biffar på planka, inte riktigt rätt. Men det gick och äta.

Sen så träffade jag på Sara och Emilya på jobbet innan jag gick hemåt.
Efter det blev det lite shopping av nödvändiga saker.
Har även fått hem mitt vitrinskåp nu :)
Ska bara sätta ihop den så är det klart.

Nu ligger jag mest och slöar i soffan framför en film och funderar på allt och inget.
Jag är sugen på en öl, men samtidigt inte.
Jag skulle vilja ta ett långt bad och bara slappa igenom den här fredagen.
Men jag vet inte om det är rätt att göra så när jag äntligen är ledig...
Men jag börjar nog med ett bad och får sen se hur det slutar.

Kanske klär upp mig och går och tar en öl sen.
Men känner inget stort behov precis :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0