Trött på det mesta och nya upptäckter

Ny dag och är fortfarande trött på det mesta.

Jag vill komma från Tierp och göra något annat.

Idag har jag tittat klart på serien New girl, helt underbar :)
Sen så har jag diskat bort all jäkla disk, tog upp halva bänken.
Sen så har jag fixat undan lite tvätt och tagit en lång dusch.

Jag har funderat på livet och varför jag är så jäkla envis.
Visst jag vill hitta någon att dela min dag med, men jag känner att jag sjunker till botten om jag börjar gå ut för att träffa killar.
Tyvärr är det ungefär den enda möjligheten också.
Jag kommer inte gå med i en jäkla dejtningsida!
Där går verkligen min gräns.

Så detta betyder att jag måste börjar hå ut mera och kanske faktiskt prata och vara trevlig mot killar och folk överhuvudtaget.
Vilket jäkla jobb!!! ;) haha.

Annars kommer jag sorgset nog leva själv resten av mitt liv, vilket jag inte kommer fixa.
Tycker lite synd om mina vänner nu, att dem har orkat stått ut med mig :) haha


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAhaha Tessan! Tänk jag sluta vara otrevlig en gång.. Dock med en utskällning på kuppen.. Men jag var trevlig på R tillslut. Och kolla hur bra jag har det nu. Då ett leende skulle inte skada gumman ;)

2013-05-23 @ 13:58:11
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0