Trött och vill sova

Japp, jag är trött nu.
Har jobbat i några hektiska timmar och sen blev det hämtmat och cola.
Sen så körde jag och Dessie på vin och morötter med dipp :)
Idag var det Dessie som blev trött och seg :D hehe.

Jag blev väl uppe en timme till med hennes vinglas ;)
Men jag ger upp och tänker verkligen sova nu, för imorgon är det jobb sen så ska man jobba tidigt på torsdag.

Jag MÅSTE ta itu med gymmet, men jag känner mig inte motiverad längre.
Visst jag äter mindre och tänker mig för(ibland) och det har hjälpt mig att inte lägga på mig dem kilona jag tappade :)
Så lite duktig är jag ;)

Natti gott folk, hoppas er Valborg har varit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0