Tidig kväll?!

Nu tänker jag sova, jag känner för att vakna ganska så tidigt och vara utvilad imorgon :)
Imorgon gäller det att fixa balkongen.
Sen har jag tänkt ta en promenad om jag orkar :)
Behöver röra på mig lite grann utanför jobbet.

Har faktiskt suttit hemma och tittat på hockey, Finland-USA och lekte med en målarbok :)

Sen så blev det hockey hemma hos Knutte och Jesper, tog med mig målarboken och så.
Men jag hade inte ro att hålla på med den samtidigt som matchen.
Det var för mycket som hände för att man skulle kunna slappna av :)

Men Sverige är VM-mästare nu!!
Det kändes skönt som fan, visst jag hann bara se någon enstaka match så här mot slutet.
Men jag är ändå glad.

Nu ska jag sussa iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0