Slött och mysigt

Efter ca. 10 avsnitt av The Big Bang Theory, så känner jag mig seg och trött.
Skulle vilja ta en promenad samtidigt som jag har härliga fantasier om min säng och en skön natt med massa sömn ;) haha.
Men en promenad skulle nog min kropp uppskatta :)

Efter lite häng med Alex, Knutte och Mio på jobbet med pizza och skvaller så har jag mest legat på soffan :)
Åt även en laktosfri blåbärsglass med Dessie innan hon skulle iväg :)

Jag funderar om jag ska skaffa lite vin till min vinställ som jag köpte på Thuns...
Men jag dricker knappt vin så jag får väl hitta en annan användning för det.
Kanske ett "sprit-ställ" ;) haha

Nej, några fler avsnitt av Sheldon och nördarna ;) haha.

Sen så sover jag nog gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0