Presenter och smärta

Hej igen.
Bloggen låg nere inatt när jag kom hem så det blev inget inlägg då.

Det blev iaf 2 filmer och lite öl :)
En öl på Bullitt mellan filmerna och sen så blev det en öl på Station innan tåget gick :)
Det räckte gott och väl för min del, sov extra länge imorse bara för det :)
Det blev en snabbfix vid lunch där, för det blev lite mat med Knutte, Alex, Mio och Åsa(Knuttes mamma) på jobbet.

Sen så fick tjejerna välja presenter då jag inte hade någon fantasi :) haha.
Knutte valde ett olivträd och Alex valde en jätte fin blomma(vet inte vad den heter).

Nu ligger jag på soffan och slöar innan det är dags för jobbet.
Behöver lite vila i innan jobbet, samt att mina vader försöker ta livet av sig.

Jag hade tänkt fira morsdag på söndag med mamma, bara för att jag äntligen hade en ledig dag då det händer något.
Men nej, då åker mamma upp till Falun.
Så då får hon vara utan frukost på sängen :)

Nu tänker jag sussa en liten stund innan jobbet kallar på mig :)


Kommentarer
Postat av: Tjejen som vet allt

Passionsblomma

2013-05-24 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0