Plantering och slött

Ja, just det.
Jag glömde skriva ett inlägg om mina blommor :)
Jag var till jobbet och tjattrade med dem ett tag, sen delade jag och Alex på en pizza.
Sen blev det blom-shopping för nästan 1400kr.
Men då köpte jag 4 säckar(stora) med jord, 3 planteringslådor och 2 balkonglådor som man hänger på räcket.
4 medelstora blommor, 5 kryddväxter och 12 små växter. Plus en påse med pumpafrön som jag och Knutte har planterat.
Vi har pysslat om riktigt ordentligt :)

Sen så blev det lite slö tid i hennes soffa.
Har börjat titta på en ny serie, får se hur länge det går innan jag tröttnar på den här ;) hehe.

Imorgon blir det att diska och hänga lite tvätt :)
Samt fixa lite andra som grejor här hemma :)

Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0