Otvättat hår och hopp om ostörd natt

Japp, nu är det dags att sova.
Ska upp vid 7 imorgon för att vara barnvakt åt lilla Mio sen så blir det att besöka frisören och försöka rädda mitt hår.

Har jobbat några timmar idag och sen så blev det en promenad med Dessie runt Tierp och har tjattrat en massa :)
Mot slutet så började vi bli hungriga, Dessie ville ha pommes från Bennys men vi hann inte dit :)
Så vi fixade lite pasta och fiskpinnar, jag har drömt om pasta några dagar så det var gott :)

Imorgon kommer Dessie över samtidigt som Mio och sen ska det bli mycket bus ;) hehe.
Ska försöka hinna duscha innan dem kommer så frisören inte behöver ta hand om mitt otvättade hår.

Nu säger jag god natt och hoppas på en ostörd natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0