Natt sysslor

Men hej på er där ute.
Ligger i soffan och hoppas på att värken i halsen försvinner under natten.
Så kul är det inte att käka halstabletter och dricka mer vatten än jag kan göra av mig bara för att inte gråta av en hostning eller två.

Dagen har varit lugn, men som vanligt under sommaren så kommer alla gäster så sent.
Men jag har fixat en hel del andra grejor på jobbet istället.

Efter jobbet så var jag till mamma och käkade mat och tjattrade en massa.
Sen har jag faktiskt legat på soffan bara.

Ska strax borsta tänderna och tvätta av mig.
Imorgon har jag tänkt att baka lite grann och ta en långpromenad om vädret är härligt :)
Kanske även gör det fast inte solen är ute.
Funderar om jag ska köpa hem lite grejor för att putsa fönstren...
Eller ska jag vänta till jag har fixat dem?
Eller så tvättar jag dem 2 gånger bara, vilka allvarliga funderingar man kan ha ibland ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0