Kämpar och sliter(ibland)

Men hello :)

Idag kämpade man på som attans med att hinna fixa så mycket som möjligt inför helgens slitgöra :)
Började även fixa med uteserveringen.
Städade mest, imorgon tänkte jag ordna med att olja in golvet och fixa borden och stolarna.
Det är fan inte lite jobb, men om vi ska öppna uteserveringen någon gång så måste det fixas.

Sen så har jag faktiskt fixat lite här hemma, tvättat en massa och handlat hem lite nödvändigheter(som toalettpapper).

Nu tänkte jag sova strax, har somnat så jäkla sent 2 dagar i rad så det är väl dags att få lite ordning på det nu :)
Det är särskilt viktigt nu när man ska jobba natt i helgen ;) haha.

Mamma jagade upp mig ur soffan för så där 50 minuter sen och påminde mig att lämna in deklarationen :) haha.
Så här har det varit de senaste åren, jag fixar alltid den på en gång men sen så glömmer jag bort att lämna in den.

Imorgon innan jobbet så ska jag försöka städa lite mera här hemma.

Sen så vill jag verkligen ut och fiska, det var så länge sen och jag känner att jag har ett stort behov utav vila och avskildhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0