Kämpar mot sömnen ;)

Ja, nu har det hänt lite mera.
Jag och Knutte åkte och hämtade en byrå på kretsloppshopen och sen så blev det att slipa den ute i det fina vårvädret :)
Det tog bra jäkla lång tid, Knutte blev bjuden på vin medan jag fick hålla mig till vatten då jag hade jobb som väntade.
Jag är inte bitter ;) haha.
Men nu är jag ledig till på tisdag eftermiddag.

Knutte har målat lite på byrån idag/kväll och imorgon så blir det antingen att titta på när hon avslutar jobbet eller så hjälper jag till ;) hihi.

Sen så blev det jobb i några timmar, nu ligger jag i sängen och kämpar med att hålla ögonen öppna så jag åtminstone hinner avsluta inlägget ;) hehe.

Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0