Jobbet kallar

Dags att jobba nu då.
Sitter på jobbet men som vanligt så råkade jag komma lite väl tidigt.
Så då kan man sitta en liten stund och andas innan man kör på.
Jag har varit lite duktig och städar hemma, tyvärr så dammsög jag inte denna gång heller.
Jag blev så sömnig att jag kröp ner i soffan en stund och råkade slockna.
Jag som hade tänkt mumsa på en glass med Dessie i det vackra vädret :)
Det får bli imorgon istället :)
Och imorgon ska jag även lyckas med att använda dammsugaren :)

När jag kommer hem om nätterna så brukar jag aldrig ha orken att duscha utan jag får göra det på morgonen istället.
Inatt ska jag verkligen försöka duscha innan jag somnar, för jag har tänkt fläta håret lite grann.
Det gör att jag får lite lockar i håret imorgon :D

Nu är det dags att jobba och vara duktig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0