Japp

God dag.
Idag är TT trött som fan, sov nog för länge.
Men samtidigt så behöver jag ta igen några förlorade timmar.
Sen så har jag haft otur att inte fått sovit en hel natt på flera månader nu.
Jag har stora problem med sömnen känner jag.
Jag funderar om det är sängen eller så kanske det är att jag är själv.
Jag har inte sovit helt ensam på flera år, jag har alltid haft någon hemma.
Eller så är det något annat.
Vet bara inte vad...

Har varit ut med mormor och tittat på när kungen och drottningen kom och hälsa på.
Lite mysigt att få umgås med mormor.

Nu ska jag fixa mig inför jobbet så jag ser lite vettig ut iaf :)
Imorgon blir det en liten sovmorgon innan jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0