Jag lyckades

Jag lyckades somna om imorse, men jag hade då oturen att missade det fina vädret :)
Men det blev en snabb brunch på balkongen innan jobbet kallade på mig.
Har sen jobbat för fulla muggar :)

Nu sitter och slappar framför teven med en dricka.
Imorgon blir det ringa och gratta mamma på morsdag och påminna henne att jag älskar henne :)
Ska även försöka hinna över en sväng till mormor och gratta henne med innan jag hoppar in några extra timmar på jobbet.

Det är ju morsdag och då vill de flesta bjuda på mat ute, så vi får fullt upp :)
Lite kul, men håll tummarna att vi överlever och allt går smidigt :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen så blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0