Hemma

Hemma igen, ligger på soffan och tar det lite lugnt.
Ska strax bädda rent i sängen och krypa ner.

Har jobbat lite grann idag, det var inte mycket att göra så jag städade nästan hela tiden.
Efter jobbet så blev det en liten promenad med Dessie, men stackaren hade skavsår efter dem nya skorna, så det blev en kort liten promenad på 15 minuter bara.
Tyckte så synd om henne så jag vågade inte gå så långt :)

Imorgon efter jobbet så blir det en snabb dusch och sen sätter jag mig på tåget in till stan för lite mys :)
Antigen hittar jag någon som har råd att följa med eller så åker jag själv :)
Det var länge sen jag kom iväg på något alldeles själv.

Måste ta itu med det här med dejta igen så det är väl dags att skärpa sig lite grann och göra något åt det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0