Glass, trädgårdsrock, hockey och framtidsplaner.

Ja, dags att sova igen :)
Imorgon så blir det bara 4 timmar på jobbet innan man tar helg.
Då blir det lite "shopping", ett nytt halsband som jag har drömt om länge nu. Sen lite grejor hem till mitt fattiga kylskåp och sen hjälpa Dessie på hennes "kruk-jakt" ;)

Idag har man jobbat lite grann, sen så blev det marknad med mormor och sen även mamma.
Efter en efterlängtad dusch så blev det glass med Dessie och sen gick vi på trädgårdsrock med Knutte, Jesper och Jonas.
Sen så har vi tittat på hockey matchen, med tanke på att Sverige vann och på så vis ska spela semi-final(tror jag det heter) på lördag så måste jag även titta på den :)
Så min lördag är bokad och imorgon så tänker jag ta det lugnt på min balkong tills solen går ner.
Sen väntar nog min soffa på mitt sällskap ;) hehe.

Söndag blir det kyrkan med mormor och sen middag med mormor och morfar :)

Nu är det dags att sova så man orkar med sista dagen innan friheten ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0