Ett inlägg

Undrar hur man ska börja ett inlägg egentligen, säger man hej eller något liknande?
Eller kör man bara rakt på?

Idag så har jag faktiskt sovit extra länge för att vara jag, till kvart över 12, visst jag vaknade första gången halv 9, men råkade somna om utan att jag märkte det :)

Efter en dusch, en lätt frukost och lite städ och pyssel med blommorna så sitter jag på jobbet och degar.
Jag ska baka men tänker vänta med det och bara ta det lugnt nu.
Ska handla lite grann senare, har inte något roligt hemma.
Bara frukost och massa frysvaror.
Vill ha något gott ;)
Som ändå är nyttigt, vilket är svårt :) haha.

Jag har 4 dagars arbete framför mig innan jag är fri i 4 :)
Det ska bli skönt, speciellt nu när en förkylning smyger sig på mig :(

Jag ska definitivt mysa i min soffa ikväll och inte göra ett skit!!!


Kommentarer
Postat av: Ö

"Jag ska definitivt mysa i min soffa ikväll" haha trodde du ja:)

2013-05-13 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0